Дата: 17 Авг 2020
Казвали сме го и преди, но ще го кажем отново. Светлината е много повече от средство за осветяване дадена зона от помещението особено, когато става въпрос за осветление в магазин, което трябва да повлияе на решението на клиента.
В една обстановка, където електронната търговия превзема все по-голяма част от пазара, за собствениците на физически магазини е по-важно от всякога да успяват да ангажират вниманието на потенциалните си клиенти.
"LED осветление за магазин"Прочетете повече
Стратегическо осветление
Според едно проучване проведено в Германия се оказва, че 76% от анкетираните избират да влязат в магазин, когато той ги привлича с атрактивни табели. Друг практически пример ни показва, че магазин за дрехи в Германия е отбелязал 12% скок в продажбите след промяна единствено на светлинната си обстановка. Тук наистина става въпрос за стратегическо мислене. Осветлението, което внедрявате трябва да е полезно както за служителите, така и за клиентите.
Визуално въздействие
Виждате от горните примери, че използването на точното осветление играе важна роля в това, което искате от клиентите си - да се съсредоточат върху покупката. Чрез светлинните модели можете да косвено да насочвате потребителя и да влияете на неговия избор. Не е за подценяване и фактът, че осветлението привлича клиенти дори, когато магазинът е затворен. То помага да се създаде усещане за любопитство у хората.
Намирането на баланс между точното осветление и подчертаването на продуктите ще направи магията, която кара клиентите да пазаруват от Вас и да посещават магазина Ви отното и отново.
Остави мнение/коментар