Продуктите произведени от фирма Дианид са лазерно маркирани с месеца и годината на производство и буква А за 3 години гаранция, буква В за 2 години гаранция, 4 или 5 години гаранция, съответно за продукти с 4 и 5 години гаранция.
Ако не са лазерно маркирани, продуктите трябва да бъдат маркирани със стикер за гаранция. Този стикер гарантира, че при техническа неизправност Вашата стока ще бъде ремонтирана или подменена!
Моля, обърнете внимание дали съответната маркировка е налична на артикулите, които получавате!
Светодиодните осветители НЕ МОГАТ да се комбинират с никакви други осветители, освен светодиодни, в един и същи осветителен кръг!
Комбинирането им с друг тип осветители може да доведе до изгаряне на светодиодните, което НЕ СЕ ПОКРИВА от гаранцията!
За информация относно поръчки, доставки, гаранции, рекламации, моля свържете се с нас на тел: 0893 34 03 36 или на e-mail: dianid@abv.bg, за да обсъдим оптималното решение за създалата се ситуация.
Имайте предвид следното:
Продуктите се изпращат за гаранционен ремонт или подмяна до офис Еконт град Белово, адрес: град Белово, бул. Юндола №5, за фирма Дианид ЕООД.
Гаранционните продукти се приемат за ремонт или подмяна, само ако не са нарушени гаранционните им стикери или лазерна маркировка, не са разглобявани или не е правен опит за ремонт или промяна на конструкцията им от лица извън сервизния център на фирма Дианид.
Всички неизправности по функционирането на продуктите, причинени от производствени дефекти или дефекти по материала, възникнали по време на гаранционния срок се отстраняват безплатно.
Ако рекламацията Ви се приеме за основателна, стоката ще бъде отремонтирана или заменена и ще Ви бъде изпратена на посочен адрес в едномесечен срок. В този случай транспортните разходи са за сметка на фирма Дианид*.
*Без значение дали се изпращат за гаранционен или извънгаранционен ремонт, транспортът за всички продукти от категория LED крушки е за сметка на клиента!
Ако предявената рекламация е приета като основателна, срокът за ремонта се прибавя към гаранционния.
Ако рекламацията Ви не е основателна, ще Ви бъде върната същата стока и транспортните разходи ще бъдат за Ваша сметка в двете посоки. В този случай стоката може да бъде ремонтирана извънгаранционно, като ще бъдете предварително информирани за цената на ремонта.
На продукти изпратени до друг офис на Еконт, различен от офис Еконт град Белово, адрес: град Белово, бул. Юндола №5, няма да бъдат поети транспортните разходи, без значение дали причината за рекламацията е основателна или не.
Повреди причинени от естествено износване или използване, неспазване на техническите описания, използване на непригодни за целта консумативи, претоварване, токов удар или използване не по предназначение, не се считат за гаранционни.
Гаранцията не покрива демонтаж и монтаж на изделията, освен в случаите, когато монтажът е извършен от Дианид ЕООД.
Всички гаранционни условия отпадат при какъвто и да е опит за ремонт на осветител тяло извън сервиз на фирма Дианид.
При закупуване само на корпус за улично осветително тяло, не се предлага гаранционен или извънгаранционен ремонт.
В зависимост от натовареността, фирма Дианид си запазва правото да издава рекламации в законоустановения срок от 30 дни.
В случай, че поръчаната стока не отговарят на Вашите очаквания, можете да се откажете от сключения договор от разстояние, според условията от чл.55 от Закона за Защита на Потребителите. Транспортните разходи по връщането на продукта в този случай са за сметка на клиента.
Обърнете внимание, че когато продуктът е закупен с определен срок на гаранцията и след закупуването му фирма Дианид ЕООД е увеличила стандартния срок на гаранция (за съответния продукт), това не удължава срока на гаранция на вече закупен продукт. За него важат условията за гаранция, които са били валидни в момента на закупуването (обърнете внимание на лазерната маркировка на продукта).
Бланка ГАРАНЦИОННА КАРТА (.pdf)
Изтегли ГАРАНЦИОННА КАРТА (.docx)
Изтегли протокол за рекламация (.pdf)
Инструкции за безопасност:
1. Винаги спирайте електрическото захранване преди да смените Вашата лампа.
2. Не мокрете лампата и не я съхранявайте на влажни места.
3. Убедете се, че лампата не е гореща, преди да я подмените.
4. Убедете се, че напрежението на мрежата отговаря на работното напрежение, посочено върху лампата.
Извънгаранционен ремонт
В определени ситуации можем да предложим извънгаранционнен ремонт на осветителни тела, които са закупени от нас. Това е възможно, когато са нарушени правилата за гаранционен ремонт, изтекъл е срокът на гаранцията за съответния продукт или при наличие на техническа възможност да бъде извършен подобен ремонт.
Цената на извънгаранционен ремонт включва заменените компоненти и труда. Транспортните разходи са за сметка на клиента. Всички заменени части (само те) получават гаранция за срок, който зависи от конкретния продукт (когато не е договорено друго, този срок е 2 години). За подменените части важат всички гаранционни условия.
Запазваме си правото да отказваме извънгаранционен ремонт, ако осветителното тяло вече не се предлага или при други специфични случаи.